الاثنين، 2 يونيو 2008

ادعولنا الامتحانات وحشة ياجدعان


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


ادعولى الله يكرمك علشان انا النهاردة

امتحنت مادة الاحصاء او الاستدلال الاحصائى

زى ماشوفت على ورقة الاسئلة ولكن لا تعليق

حسبى الله ونعم الوكيل فى الدكتور

الامتحان كان اربع اسئلة اول سؤال من نقطتين الاولى اول مرة اشوفها

النقطة التانية الحمد لله حليتها بس حاسس انها غلط مش عارف ليه بس

القوانين صح السؤال الثانى اول نقطة بيقولك اكتب خصائص المتوسط الحسابى

انا اتعبط ايه ده فيه نظرى فى الامتحان سبته دخلت على النقطة الثانية

وحليتها بس برده مش عارف حاسس انها غلط ليه يلا الحمدلله تيجى

بقى على السؤال الثالث بقى اكتب لماذا توافق او تعارض انا شوفته قلت

الامتحان غلط فيه صح وغلط فى الامتحان يارجالة والعيال عمالة تضحك

الاحصاء فيها صح وغلط مع التبرير ههههههههههههههههههههههههه

السؤال الرابع بقى السلاسل الزمنية المفروض انه يجيب جول وانا اكمله

واطلع طبيعة السلاسل ولكن هو جايب جدول وبيقولك اعمل انت الجدول

على البيانات دى وطلعلى الطبيعة انا شوفته قلت كملت ادى السؤال

اللى قلت احله طلع نفخ ارحمنا يارب ومن طرائف الامتحان طالب

اول 10 دقايق لقيته واقف فى نص المدرج وقال للمراقين انا مراوح

وجات مراقبة تقوله يابنى ماينفعش استهدى بالله وحل اى حاجه

وهو مصر لا انا عاوز اروح هههههههههههه والمراقبة تقوله

طب بص ربك هيسهلها دلوقتى وهتعرف تلم نفسك وتحل لا هو عاوز يروح

انا افتكرت وانا صغير لما ماما سابتنى فى المدرسة هى كانت مدرسة معانا

وراحت مشوار وانا اعيط واقولهم عاوز ماما افتكرت الطالب ده ههههههه

المهم حليت اللى انا عارفه وقمت مسلم الورقة وطلعت لقيت الدفعة كلها بره

وعمالة تدعى وتحسبن فى الدكتور وفى ورق الكورسات اللى مالقناش منه حاجه يلا

حسبنا الله ونعم الوكيل

دعواتكم عندى نظم معلومات محاسبية الاربعاء

ودى مادة نفخ والله والواحد اتخنق حسبى الله ونعم الوكيل



أخـــــــــوكــــــــــــــــــــــــم


الــنـــــــــجـــــــم الـقـــــــــــــــادم

هناك 12 تعليقًا:

فليعد للدين مجده يقول...

ربنا يعينك أخي النجم
طول عمري لا أحب الاحصاء مثلك
لكن يجب ان أتعلمها فهي مهمة في الحياة المعاصرة

دعواتي لك بالتوفيق في التحصيل والاجابات

Tamer Nabil Moussa يقول...

ربنا معاك ياصاحبى

ان شاء الله خيرا

فى دكاترة اليويمن دول مخها ضارب

تحياتى

أميمة كامل يقول...

ربنا معاكم

وبالتوفيق

انت يا بنيى وجعت بطنى بسرد التفاصيل

عن الإمتحان الماضى

ندعو الله ان التصحيح يكون رحمة ويكرمكم

بالتفوق

منى يقول...

ربنا يستر
انت قلقتنا اوى
المهم سيبك من اللى فات
وركز فى اللى جاى وربنا يستر فى التصحيح
ربنا يوفقك ويعدى الامتحان على خير
تحياتى

walaa rizk يقول...

ربنا معاك يا نجم

ماتخفش هندعيلك ربنا معاك

وابقى ادعى لنا معاك الماده اللى جايه بعيد عنكم جميعا ضرب نار والله وربنا يستر علينا كلنا

بس ذاكر انت واعمل اللى ربنا يفتح عليك بيه

تحياتى

eman alaa eldin يقول...

الحمد لله انه عدى
لاتفكر فيما مضى فقد ذهب وانقضى
خليك فى اللى جى وربنا يعينك ويوفقك يـــــــــارب
وباذن الله هندعيلك

"النجم القادم" يقول...

الدكتور ايهاب
=======
تشرفنا بحضرتك يادكتور نورتنا

دعوااااااتك والف شكر مرة تانيه على الزيارة

"النجم القادم" يقول...

تامر نبيل
====
ازيك ياجميل منور المدونة

الله يكرمك دعوااتك هخلص السبت

"النجم القادم" يقول...

اختنا الفاضلة اميمة كامل
=============
اعزكى الله اختنا الفاضلة بس ده الواقع

دعوااااااااااااااااتكم

"النجم القادم" يقول...

اختنا الفاضلة منى
=======

بوركتى اختنا الفاضلة اعزكى الله

ومتقلقيش اخوكى اسد وسيطرة فى اى مكان

دعواااااااااااااااتك

"النجم القادم" يقول...

اختنا عاشقة الاقصى
========
بارك الله فيكى اختنا الفاضلة

دعواااااااااتك وبدعيلك والله انتى وكل اخوانا

وربنا يسهلك ويسهلنا

"النجم القادم" يقول...

اختنا بنت الحرية
=======
بارك الله فيكى اختنا الفاضلة

على رايك ماللى عدى عدى هنعمل ايه بقى
ههههههههههههه

دعوااااااااااااااااااااتك